Μάρκετιγκ και κοινωνικός αντίκτυπος. Υπάρχει σχέση; Το kapa3 απο τα έδρανα της ΑΣΣΟΕ δίνει την δική του οπτική

“Σπείρε μια σκέψη και θέρισε μια πράξη
Σπείρε μια πράξη και θέρισε μια συνήθεια
Σπείρε μια συνήθεια και θέρισε χαρακτήρα
Σπείρε χαρακτήρα και θέρισε μοίρα”

Μετά από πρόσκληση του προέδρου του τμήματος ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑΣ της ΑΣΣΟΕ, κ.Κωνσταντίνου Ήντουνα, Καθηγητή, η ομάδα του kapa3 βρέθηκε στα έδρανα της ΑΣΣΟΕ και έδωσε την δική της όψη :

– για την κοινωνία των πολιτών,

– τον κοινωνικό αντίκτυπο που μπορούν να επιτευχθεί

– την μέχρι τώρα διαδρομή του Οργανισμού

– τις δράσεις του Κέντρου σε όλη την ελληνική επικράτεια

– αλλα και για το Όραμα και την Απστολή του.

Η  ανατροφοδότηση από τους συμμετέχοντες μαζί με την  εξαιρετική συμμετοχή τους μα κυρίως η κατάθεση προσωπικών βιωμάτων που συνηγορούν στην ύπαρξη του έργου μας, μας έδωσαν δύναμη και χαρά.

Το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας είναι ένα δυναμικό, διεθνώς καταξιωμένο τμήμα, πρωτοπόρο στην έρευνα και στην εκπαίδευση.Η πολύπλευρη ανάπτυξη των φοιτητών σε τομείς της κοινωνίας των πολιτών για την εξασφάλιση άριστων προοπτικών σταδιοδρομίας στη σημερινή “ψηφιοποιημένη” οικονομία /κοινωνία μέσα από οργανισμούς όπως το kapa3 δίνει αποτελεσματικές συνεργασίες, δημιουργικότητα και μια ομαδικότητα που ενισχύουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα όλων των εμπλεκόμενων φορέων.
Η δυναμική των ομάδων έδωσε εξαιρετικά αποτελεσματα που άμεσα θα υλοποιηθούν.
Η ομάδα του Kapa3 έδωσε  το όραμα του Οργανισμού και της αποστολή, τόσα δομημένα και με τέτοια ενσυναίσθηση που κέρδισε ένα τόσο υπέροχα ανήσυχο κοινό.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Πρόεδρο του τμήματος για την πρόσκληση.
Υποσχόμαστε  δράσεις με νόημα και πάντα με επίκεντρο τον άνθρωπο που νοσεί.
Kapa3team

Όσα ειπώθηκαν στην Συνέντευξη Τύπου για την έναρξη της Κινητής Μονάδας του Καπα3 στην Αλεξανδρούπολη

Την Τετάρτη 5 Απριλίου, το Κέντρο Καθοδήγησης Καρκινοπαθών,Κάπα3 μαζί με το Σύλλογο ΣυνεχίΖΩ Ν.Έβρου  διοργάνωσε μια συνέντευξη τύπου για την έναρξη της λειτουργίας της Κινητής Μονάδας του Καπα3 στην Αλεξανδρούπολη στην αίθουσα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης.

Σκοπός της Συνέντευξης Τύπου ήταν η ενημέρωση όλων των ενδιαφερόμενων σχετικά με την δράση του Κέντρου Καθοδήγησης Καρκινοπαθών-Κάπα3 στην περιοχή της Θράκης.

Τον Μάρτιο του 2023, το Κάπα3 δημιούργησε με μέγα χορηγό το ΤΙΜΑ Κοινωφελούς Ιδρύματος και την υπoστήριξη της Roche, μια νέα “Κινητή Μονάδα Ενημέρωσης και Διαχείρισης” εντός του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης με συνοδοιπόρους το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, το Σύλλογο Καρκινοπαθών και Φίλων Ν. Έβρου «ΣυνεχιΖΩ», το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος και το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης,

Το γραφείο του Καπα3 βρίσκεται στον πρώτο όροφο του Νοσοκομείου στην Ογκολογική Κλινική-Βραχείας Νοσηλείας, όπου η ομάδα έργου αναλαμβάνει την πλήρη ενημέρωση των ωφελούμενων ασθενών και φροντιστών, καθώς και την διεκπεραίωση κάθε αιτήματος εντός και εκτός νοσοκομείου.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε κομμάτια από την συνέντευξη καθώς και φωτογραφίες :

https://www.alexpolisonline.com/2023/04/3.html?m=1

Συνεργασία ΠΓΝΑ με το Κέντρο Καθοδήγησης Καρκινοπαθών-Κάπα3

https://www.ertnews.gr/perifereiakoi-stathmoi/orestiada/sto-pgna-leitourgei-kentro-kathodigisis-karkinopathon/

https://www.thrakitoday.com/2023/04/3_4.html?m=1

https://www.e-evros.gr/gr/eevrostv

https://www.youtube.com/watch?v=Sb0_Px8wdkw&feature=youtu.be

 

 

Στη συζήτηση, συμμετείχαν η κα Σπυρίδου Αναστασία, πρόεδρος του Συλλόγου Καρκινοπαθών και Φίλων Ν. Έβρου «ΣυνεχίΖΩ», η κα Ορφανού Εύη, Πρόεδρος του Συλλόγου Καρκινοπαθών και Σπάνιων Παθήσεων Ν.Έβρου «Μαζί για Ζωή», Γ’ Αντιπρόεδρος Ένωσης Ασθενών Ελλάδας,ο κ. Αμαραντίδης Κυριάκο, Διευθυντής Ογκολογικής Κλινικής Π.Γ.Ν.Α., Ογκολόγος, η κα Μπίστα Ευαγγελή, Υπεύθυνη Ανάπτυξης και Λειτουργίας Κάπα3,

Την έναρξη της Συνέντευξης Τύπου έκανε η κα Σπυρίδου Αναστασία, πρόεδρος του Συλλόγου Καρκινοπαθών και Φίλων Ν. Έβρου «ΣυνεχίΖΩ», η οποία μίλησε για την ανάγκη που οδήγησε στην παρουσία του Κάπα3 στην περιοχή της Αλεξανδρούπολης. Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι το Κάπα3 θα συμβάλει στην:

  • Διασφάλιση δικαιωμάτων ογκολογικών ασθενών
  • Προστασία αξιοπρέπειας ογκολογικών ασθενών
  • Υποστήριξη ασθενών για μία καλή ποιότητα ζωής
  • Λύση σε πολύ συγκεκριμένες ανάγκες

“Μόνο με το μαζί μπορούμε να προχωρήσουμε” είπε η κα. Σπυρίδου χαρακτηρίζοντας την λειτουργία του Κάπα3 σαν την “ανακάλυψη του τροχού για τους ογκολογικούς ασθενείς”.

Εν συνεχεία, η κα Ορφανού Εύη, Πρόεδρος του Συλλόγου Καρκινοπαθών και Σπάνιων Παθήσεων Ν.Έβρου «Μαζί για Ζωή», Γ’ Αντιπρόεδρος Ένωσης Ασθενών Ελλάδας, καλωσόρισε θερμά το Κάπα3 στον Έβρο, κάνοντας αναφορά και στην εξαιρετική συνεργασία της Ένωσης Ασθενών Ελλάδος με το Κάπα3. Ακολούθησε μαλιστα πρόσκληση από την κα. Ορφανού προς την Κινητή Μονάδα Κάπα3, να συνεργαστεί με το Νοσοκομείο του Διδυμοτείχου, δίνοντας λύσεις στα προβλήματα της περιοχής.

Τον λόγο, έπειτα, ανέλαβε ο κ. Αμαραντίδης Κυριάκος , Διευθυντής Ογκολογικής Κλινικής Π.Γ.Ν.Α., Ογκολόγος. Ο ίδιος αναφέρθηκε στην Κινητή Μονάδα Κάπα3 αναγνωρίζοντας την σημαντική συμβολή του στην ογκολογική κλινική. Τόνισε, μάλιστα, ότι το Κάπα3 εξυπηρέτησε εντός 15 ημερών περισσότερους από 70 ωφελούμενους, γεγονός που αποδεικνύει την μεγάλη ανάγκη που υπάρχει στο Νοσοκομείο και την περιοχή από την πλευρά των ασθενών. Ωστόσο, υπογράμμισε και την βοήθεια που παρέχει η ομάδα του Κάπα3 στους εργαζόμενους της Ογκολογικής Κλινικής, σχετικά με τις διοικητικές διαδικασίες, ελαφρύνοντας σημαντικά τον φόρτο εργασίας.

Στο ίδιο κλίμα ήταν και η τοποθέτηση του κ.Λιάπη Κωνσταντίνο Αιματολόγου – Επίκουρου Καθηγητή στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης όπου και ο ίδιος τόνισε την σημαντικότητα της όλης δράσης στην καλυτερευση της ποιοτητας ζωής των ογκολογικών ασθενών καθως και την ποιότητα της καθημερινότητας των επαγγελματιών υγείας.

Την Συνέντευξη Τύπου ολοκλήρωσε η κα Μπίστα Ευαγγελή, Υπεύθυνη Ανάπτυξης και Λειτουργίας Κάπα3, θέτοντας στο επίκεντρο τον ασθενή και την ολιστική τους προσέγγιση παρουσιάζοντας. Κάνοντας μια σύντομη παρουσίαση του έργου του Κάπα3 και της Κινητής Μονάδας, τόνισε ότι “στόχος είναι η έγκυρη-έγκαιρη ενημέρωση και καθοδήγηση των ωφελούμενων με ηθική στάση και σεβασμό στην κατάσταση που βιώνουν.Προτεραιότητά μας όλων μας είναι η προσβασιμότητα των συμπολιτών μας, σε ευεργετικές διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας, καθώς και η αξιοποίηση των υπαρχουσών δομών και υπηρεσιών που λειτουργούν γι’ αυτό το σκοπό σε όλη την ελληνική επικράτεια.”

Τόνισε σε όλους τους 3 βασικούς πυλώνες εργασίες : 

  1. Ιστότοπος, https://www.kapa3.gr/  όπου λειτουργεί ώς ο μοναδικός κόμβος ενημέρωσης παροχών, απαλλαγών, δικαιωμάτων και ψηφιακών ευκολιών διευκολύνοντας τον κάθε πολίτη στο έπακρο
  2. Kapa3 app, μια βραβευμένη ψηφιακή εφαρμογή, όπου οι ασθενείς έχουν on time την δυνατότητα πρόσβασης σε κάθε είδους πληροφορία που σχετίζεται με θέματα που τους αφορούν
  3. Διαχείριση φακέλων ασθενών, όπου κάθε αίτημα δημιουργεί έναν φάκελο προς επεξεργασία από τους ειδικούς του Κάπα3 .

Κλείνοντας, υπογράμμισε την ανάγκη δημιουργίας της Κινητής Μονάδας Ενημέρωσης και Διαχείρισης στην Αλεξανδρούπολη, ως συνέχεια της χαρτογράφησης  της ελληνικής επικράτειας και της διαρκούς προσπάθειας εντοπισμού των κοινωνικονοικονομιών ανισοτήτων με μακροπρόθεσμο στόχο όλων μας  την βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων αυτών και την δημιουργία νέων προοπτικών για την κοινωνική τους ενσωμάτωση, την κοινωνική τους προστασία και απασχόληση μέσω του κατάλληλου σχεδιασμού, συντονισμού και υλοποίησης ανάλογων δράσεων.

Η εξαιρετική συνεργασία του Κάπα3 με όλους τους φορείς που ενστερνίζονται στο έπακρο το όραμα μας, δίνει σε όλους τα εχέγγυα να τα καταφέρουμε .

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Έβρου κ.Αθανάσιος Μαλλάκης, η κα Κοσμαδάκη Ευαγγελία, Διευθύντρια Δημόσιας Υγείας και κοινωνικής μέριμνας ΠΕ Έβρου ενώ το 216 ΚΙΧΝΕ- Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης το εκπροσώπησε η Ιζαμπέλα Μιχαίλοβα Ανθυποπλοίαρχος Πολεμικού Ναυτικού.Επίσης ο κος Καϊσας Γεώργιος Εκπρόσωπος του Δήμου Αλεξανδρούπολης και Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Αλεξανδρούπολης, η κα Γκιουμέ Δήμητρα Φαρμακείο ΕΟΠΥΥ Αλεξανδρούπολης,η κα Βαγενά Μαρία Προισταμένη Κοινωνικής υπηρεσίας ΠΓΝΑ, η κα Βαλεντίνη Μπόχτσου Ψυχολόγος από την Εταιρεία Κοινωνικής Ψυχιατρικής Σακελλαρόπουλου, καθώς και ο κ.Αθανάσιος Γκουτζιβελάκης: Τομεάρχης Β’ Παθολογικού Τομέα του ΠΓΝΑ.

Ενώ την εκδήλωση κάλυψαν τα μέσα ενημέρωσης της περιοχής

Eevros, evros 24, ALFA TV, ΔΕΛΤΑ, THRAKIΝΕΤ

Τέλος θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι η υπεύθυνη του Καπα 3 κα Μπίστα συναντήθηκε με πλήθος φορέων εντος και εκτός νοσοκομείου με σκοπό την καλύτερη διαχείριση των θεμάτων που προκύπτουν στην υποστηριξη των ογκολογικών ασθενών.Ευχαριστούμε θερμά τους φορείς για την άμεση ανατοπορίση τους σε κάθε καλέσμα μας.

Από όλη την ομάδα του Κέντρου Καθοδήγησης Καρκινοπαθών-Κάπα3, ένα μεγάλο ευχαριστώ στο ΤΙΜΑ Κοινωφελές Ίδρυμα για την τεράστια υποστήριξη στις δράσεις του Κέντρου, όντας ο αποκλειστικός χορηγός για τις 2 Κινητές Μονάδες σε Θεσσαλονίκη και Αλεξανδρούπολη καθώς και την εταιρεία Roche που σύμπλευσε στην προσπάθεια αυτή .

Είναι η απόδειξη ότι μικρές ιδέες μπορούν να γίνουν πράξη με την ανάλογη στήριξη. Τέλος, ιδιαίτερο ευχαριστώ σε όλους τους συνεργάτες που πίστεψαν στο έργο και το όραμα του Κάπα3.

Ένα Βήμα τη φορά.Κανείς Μόνος 

 

 

 

 

👥 3 χρόνια Kapa3

Αγαπητοί/ες,

Το Κέντρο Καθοδήγησης Καρκινοπαθών – Κάπα3 το φετινό Μάρτιο κλείνει 3 χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας, έχοντας στη φαρέτρα του αξιόλογους συνοδοιπόρους και δράσεις με μέγιστο κοινωνικό αντίκτυπο.

Για όλους εμάς, η φετινή χρονιά είναι κομβικής σημασίας μιας και πρόκειται να λάβουν “σάρκα και οστά” πολλά από όσα οραματιστήκαμε.Έχοντας στο κέντρο των δράσεων μας τον άνθρωπο που νοσεί αλλά και το περιβάλλον του

 η ομάδα του Κάπα3 σας ανακοινώνει :
  • την  Διατήρηση της Κινητής Μονάδας Ενημέρωσης και Διαχείρισης εντός του Θεαγενείου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, με ταυτόχρονη παρουσία στην Μ.Η.Ν. “Νίκος Κούρκουλος

“https://www.kapa3.gr/kiniti-monada-thessaloniki/

  • την  Δημιουργία της Νέας Κινητής Μονάδας, στη Θράκη εντός του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης,

https://www.kapa3.gr/kiniti-monada-alexandroypoli/

  • την αναβάθμιση της ιστοσελίδας μας app με νέα ενότητες και πληθώρα άρθρα σε gr,en

https://www.kapa3.gr/prosopikos-boithos-ygeias/

  • την διενέργεια εκπαιδευτικών πιστοποιημένων προγραμμάτων για τον εμπλουτισμό δεξιοτήτων των επαγγελματιών υγείας που υποστηρίζουν τον ογκολογικό ασθενή
  • την συμμετοχή μας σε πρόγραμμα erasmus με σκοπό την διερεύνηση των βέλτιστων πρακτικών μέσω απο το ehealth-cancer
Και συνεχίζουμε …

Επισυναπτόμενα θα βρείτε το 📰Δελτίο Τύπου K3 , με περισσότερες πληροφορίες για όλες τις δράσεις.

Γίνε και εσύ μέλος μια μεγάλης ομάδας που χτίζει πλέγμα υποστήριξης για τους ογκολογικούς ασθενείς καταπολεμώντας τις ανισότητες.

 

��COMING TOGETHER IS A BEGINNING

��Ενημερωθείτε για τις προοπτικές απασχολήσης στον Οργανισμό μας https://lnkd.in/dDnhJpGh

 

�� Find out more: https:www.kapa3.gr

☎️ 21 0522 1424

✉️ info@kapa3.gr

�� Κέντρο Καθοδήγησης Καρκινοπαθών

Παρουσίαση προγράμματος στο Καπα3 στο Ίδρυμα Μποδοσάκη από την Υπεύθυνη Ανάπτυξης και Λειτουργίας

Κ3 app

Συμμετοχή του Καπα3 στον 4ο κύκλο ΔΕΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ 2023.

🚀 4ος κύκλος ΔΕΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ 2023 .

Μικρές πράξεις. Μεγάλες αλλαγές.

Με την πολύτιμη βοήθεια του ΔΕΣΜΟΥ https://www.desmos.org/, για ένα χρόνο, μια νέα κοινωνιολόγος η Ελισάβετ Παπαμιχαήλ, θα αποτελεί μέλος της ομάδας του Καπα3 και θα εργάζεται στην υποστήριξη των ογκολογικών ασθενών για όλη την ελληνική επικράτεια. Πολύτιμη συνεργάτης που θα μεγιστοποιήσει τον κοινωνικό αντίκτυπο των δράσεων μας.Η χαρά μας είναι μεγάλη όπως και η ευγνωμοσύνη μας.

Η ενίσχυση της ομάδας μέσω της κάλυψης της θέσης θα μας δώσει την δυνατότητα να συνδράμουμε ακόμα περισσοτερο στην ενσωμάτωση των ομάδων – στόχου στο γενικό πληθυσμό αλλά και την καλυτερευση των συνθηκών διαβίωσης τους πριν όσο και μετά την ασθένεια τους,παρέχοντας υποστήριξη σε διαδικασίες και πρόσβαση σε υπάρχουσες υπηρεσίες πρόνοιας και ταυτοχρονα καθοδηγώντας τον ασθενή μέσω του τοπικού συστήματος υγειονομικής περίθαλψης,παρέχοντας βασικές πληροφορίες για την αυτοδιαχείριση της υγείας του.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτελεί μια εξαιρετική πρωτοβουλία του Δεσμού https://www.desmos.org/el/oi-neoi-2/ όπου στον συγκεριμένο κύκλο, 11 νέοι εργαζόμενοι θα αποκτήσουν πολύτιμη επαγγελματική εμπειρία σε κοινωφελείς οργανισμούς σε όλη την Ελλάδα, οι οποίοι με τη σειρά τους θα ενισχυθούν με ανθρώπινο δυναμικό χωρίς το πρόσθετο κόστος των λειτουργικών δαπανών, μεγιστοποιώντας τον κοινωνικό τους αντίκτυπο.

Φέτος, το πρόγραμμα υλοποιείται χάρη στην εμπιστοσύνη και την πολύτιμη υποστήριξη των: Raycap, Titan Cement Company S.A., The Andreas Mentzelopoulos Foundation, American Pickers on The History Channel, John S. Latsis Public Benefit Foundation, Technomed, Kefalonia Fisheries και του National Philanthropic Trust.

Όλη η ομάδα του Καπα3 αισθάνεται τεράστια ευγνωμοσύνη για την συμμετοχή μας στο πρόγραμμα. Μας δίνει απίστευτη δύναμη ώστε να συνεχίζουμε αδιάκοπα την αποστολή μας που δεν είναι άλλη από την υποστήριξη του ατόμου που νοσεί.

 

Συμμετοχή του Καπα3 στην εσπερίδα “Εθελοντισμός και Ψυχικη Υγεία” της HELP ELLAS

Με χαρά το Κεντρο Καθοδήγησης Καρκινοπαθών,Καπα3 συμμετείχε στην εσπερίδα της Ακαδημίας Εθελοντισμού HELPHELLAS με θέμα: «Εθελοντισμός και την Ψυχική Υγεία» που  πραγματοποιήθηκε 8.3.2023 στο Δημαρχείο της Κηφισιάς και τελούσε υπό την αιγίδα του Υπ. Υγείας.
Το Κέντρο εκπροσώπησε η Υπεύθυνη Ανάπτυξης και Λειτουργίας του Καπα3 κα Μπίστα Ευαγγελή όπου έκανε αναφορά στις δράσεις του Οργανισμού ,στο μεγάλο κοινωνικό αντίκτυπο που έχει επιτευχθεί τα 3 χρόνια λειτουργίας του, στην ομάδα του Καπα3, στους πολυτιμους εθελοντές και συνεργάτες μας ,ενώ ανέπτυξε την εμπειρία μας στην Εκπαιδευση αναδεικνυοντας τα οφέλη του εθελοντισμού στην ψυχικη υγεία όλων μας.
Την συζήτηση συντόνισε η καταξιωμένη συνάδελφος Βίκυ Φλέσσα. Συμμετείχαν εκτός του Κ3 – Κέντρο Καθοδήγησης Καρκινοπαθών ακόμα ομιλητές από τους φορείς:
Ακαδημία Εθελοντισμού HelpHellas
Iasis Amke Athens
ΚΕ.Σ.Ο- Εκκλησιαστικό ίδρυμα της ΙΑΑ
Καθώς και διακεκριμένοι ομιλητές όπως η κα. Λίλη Αναγνωστοπούλου Ψυχολόγος –Διεθνής Εκπαιδεύτρια Ψυχοθεραπείας και ο κ. Νίκος Βακάνδιος Ψυχολόγος Ψυχοθεραπευτής
Η εσπερίδα κέντρισε το ενδιαφέρον πολλών απλών πολιτών, εκπροσώπων φορέων , αλλά και Τοπικών αρχόντων όπως ήταν: ο Δήμαρχος Κηφισιάς κ. Γιώργος Θωμάκος, ο αντιδήμαρχος Κηφισιάς Περιβάλλοντος –Πρασίνου & Εθελοντισμού εκπαιδευτικός στο επάγγελμα κ. Γιώργος Σκορδίλης και οι δυο χαιρέτισαν την εκδήλωση.
Ακόμα συμμετείχαν η Δημοτική Σύμβουλος και δημοσιογράφος κα Νίνα Βλάχου, η Αντιπεριφερειαρχής Βορείου Τομέα κα Λουκία Κεφαλογιάννη που μετέφερε τον χαιρετισμό του Περιφερειαρχή Αττικής κ. Γιώργου Πατούλη, καθώς και ο Αντιπεριφερειαρχής Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας, γιατρός κ. Ιωάννης Κεχρής, η Φωτεινή Βρύνα Πρόεδρος του παρατήματος της Παναθηναϊκής Αγίας Παρασκευής Χαλανδρίου & Επιστημονική υπεύθυνη αυτής και νυν Αναπλ. Διοικητής του «Γενικού Νοσοκομείου Αγ. Βαρβάρα»
Όλοι, ομιλητές, παρευρισκόμενοι και συμμετέχοντες στο πέρας της εκδήλωσης συμφώνησαν στο πλαίσιο της συζήτησης, που ακολούθησε ότι το κίνημα του εθελοντισμού, που άνθισε πριν 20 χρόνια με τους Ολυμπιακούς αγώνες και είναι γνώριμο χάρισμα των Ελλήνων χρειάζεται συντονισμό και εκπαίδευση ανάλογη με εκείνη που επικρατεί στο εξωτερικό.

Η συνεργασία μας με φορείς εθελοντισμού και προσφοράς είναι για μας,θεμέλειος λίθος στην  υποστήριξη των ασθενών και του περιβαλλοντος τους. Ευχαριστούμε θερμά την Ακαδημία Εθελοντισμού HelpHellas για την δυνατότητα να παρουσιάσουμε τις θέσεις μας και τον Οργανισμό μας.

Έναρξη προγραμματος “Σημεία Στήριξης- Μικρές Δωρεές,Μεγάλες Ιδεές-

Την Τρίτη 14 Μαρτίου, στις 10.00, στο Αμφιθέατρο του Μουσείου Μπενάκη, θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση έναρξης του 6ου χρηματοδοτικού κύκλου του προγράμματος «Σημεία Στήριξης – Μικρές Δωρεές, Μεγάλες Ιδέες»!

Το πρόγραμμα «Σημεία Στήριξης» αποτελεί μία σύμπραξη 10 Ιδρυμάτων της χώρας και απευθύνεται σε μικρές οργανώσεις της Κοινωνίας των Πολιτών στην Ελλάδα, τις οποίες υποστηρίζει στην υλοποίηση πρωτότυπων δράσεων μικρής κλίμακας και μέγιστου κοινωνικού αντίκτυπου, στην ενδυνάμωση των δομών τους καθώς και στην ανάπτυξη ικανοτήτων που θα συμβάλλουν στη βιωσιμότητά τους.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα και την αίτηση συμμετοχής, επισκεφτείτε την παρακάτω ιστοσελίδα. λινκ (https://lnkd.in/d7XQndZx).

Εκεί θα βρισκόμαστε και εμείς ως Καπα3 να παρουσιάσουμε την δική μας οπτική. Η συμμετοχή μας στο Πρόγραμμα “Σημεία Στήριξης” 2021 (ΤΙΜΑ Κοινωφελές Ίδρυμα) με το πρόγραμμα “Προσωπικός Βοηθός Υγείας”, αποτέλεσε την “μαγιά” ώστε να καταφέρουμε να ζυμωθούμε στην κοινωνία των πολιτών και να δώσουμε στις δράσεις μας το μέγιστο κοινωνικό αντίκτυπο.

Ευγνώμονες για την στήριξη, την ενδυνάμωση, την εμπιστοσύνη όλων των φορέων στα Σημεία Στήριξης.

🙏 TIMA Κοινωφελές Ίδρυμα
🙏 Points of Support
🤝 Μικρές Δωρεές, Μεγάλες Ιδέες
Περισσότερα :
https://www.socialdynamo.gr/ekdilosi-enarxis-programmatos-simeia-stirixis-mikres-dorees-megales-idees-2/

«Μήνα Πρόληψης & Υγείας» διοργανώνει ο Δήμος Αθηναίων

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου στις 4 Φεβρουαρίου, η Διεύθυνση Δημοτικών Ιατρείων του Δήμου Αθηναίων διοργανώνει το «Μήνα Πρόληψης & Υγείας» με δωρεάν εξετάσεις πρόληψης στις δομές υγείας στο πλαίσιο εκστρατείας ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για τις διάφορες μορφές καρκίνου.
Οι ενδιαφερόμενες και οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίσουν τον Φεβρουάριο, μέσω τηλεφωνικού ραντεβού, τις ακόλουθες εξετάσεις, οι οποίες θα πραγματοποιούνται ανά εβδομάδα:
👉 Πρόγραμμα για Κλινική Εξέταση Μαστού κατόπιν ραντεβού.
📅Δευτέρα 6/2 -Τετάρτη 8/2
📌6ο Πολυδύναμο Κέντρο – Κυψέλη
(Χανίων 4β)
☎️Τηλέφωνο για ραντεβού: 210 – 8836200
📅 Τρίτη 7/2-Τετάρτη 8/2
📌2ο Πολυδύναμο Κέντρο – Νέος Κόσμος
(Φανοσθένους και Φρειδερίκου Σμιθ)
☎️Τηλέφωνο για ραντεβού: 210 – 9239865
📅Τρίτη 7/2 -Τετάρτη 8/2
📌Σόλωνος 78, Αθήνα
☎️Τηλέφωνο για ραντεβού: 210 – 3626587
📅Πέμπτη 9/2
📌 3ο Δημοτικό Ιατρείο – Πετράλώνα
(Θεσσαλονίκης 48, Πετραλωνα )
☎️Τηλέφωνο για ραντεβού: 210 – 3427515
– – – – –
👉 Πρόγραμμα για Μαστογραφίες κατόπιν ραντεβού.
📅 15/2
📍 Τίρυνθος 2, Άνω Πατήσια, Κέντρο Πρόληψης Καρκίνου Μαστού, στο κτίριο του Συλλόγου Φίλων ΓΟΝ “Οι Άγιοι Ανάργυροι”
☎️ Για κράτηση θέσης – ραντεβού: 210-2015510 (εσωτ.119 – 120)
– – – – –
👉 Πρόγραμμα για Εξέταση Τραχήλου κατόπιν ραντεβού.
📅 Δευτέρα 13/2 – Παρασκευή 17/2
📌1ο Πολυδύναμο Κέντρο – Αθήνα
(Σόλωνος 78)
☎️Τηλέφωνο για ραντεβού: 210 – 3626587
📅 Δευτέρα 13/2 – Παρασκευή 17/2
📌2ο Πολυδύναμο Κέντρο – Νέος Κόσμος
(Φανοσθένους και Φρειδερίκου Σμιθ)
☎️Τηλέφωνο για ραντεβού: 210 – 9239865
📅 Δευτέρα 13/2 – Παρασκευή 17/2
📌6ο Πολυδύναμο Κέντρο – Κυψέλη
(Χανίων 4β)
☎️Τηλέφωνο για ραντεβού: 210 – 8836200
📅 Δευτέρα 13/2 – Παρασκευή 17/2
📌 3ο Δημοτικό Ιατρείο – Πετράλώνα
(Θεσσαλονίκης 48, Πετραλωνα )
☎️Τηλέφωνο για ραντεβού: 210 – 3427515
📅 Δευτέρα 13/2 – Παρασκευή 17/2
📌 4ο Δημοτικό Ιατρείο – Κολωνός
(Προποντίδος & Αγίας Σοφίας 110,)
☎️Τηλέφωνο για ραντεβού: 210 – 5121921)
👉 Πρόγραμμα για Εξέταση Προστάτη κατόπιν ραντεβού.
📅 Τρίτη 21/2
📌1ο Πολυδύναμο Κέντρο – Αθήνα
(Σόλωνος 78)
☎️Τηλέφωνο για ραντεβού: 210 – 3626587
📅 Τετάρτη 22/2
📌2ο Πολυδύναμο Κέντρο – Νέος Κόσμος
(Φανοσθένους και Φρειδερίκου Σμιθ)
☎️Τηλέφωνο για ραντεβού: 210 – 9239865
📅 Πέμπτη 23/2
📌6ο Πολυδύναμο Κέντρο – Κυψέλη
(Χανίων 4β)
☎️Τηλέφωνο για ραντεβού: 210 – 8836200
📅Παρασκευή 24/2
📌 3ο Δημοτικό Ιατρείο – Πετράλώνα
(Θεσσαλονίκης 48, Πετραλωνα )
☎️Τηλέφωνο για ραντεβού: 210 – 3427515
Η δράση πραγματοποιείται υπό την επιστημονική εποπτεία της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και συγκεκριμένα της Δ’ Χειρουργικής Κλινικής με Δ/ντη τον Καθηγητή Ν. Αρκαδόπουλο και της Α’ Προπαιδευτικής Χειρουργικής Κλινικής με Δ/ντη τον Καθηγητή Γ. Ζωγράφο σε συνεργασία με το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Παθήσεις του Μαστού, καθώς και της Β΄ Μαιευτικής – Γυναικολογικής Κλινικής με Δ/ντη τον Καθηγητή κ. Ν. Βλάχο και της Ελληνικής Ουρολογικής Εταιρείας.

Παγκόσμια πρωτοβουλία «Working With Cancer» από την Publicis

Παγκόσμια πρωτοβουλία για την εξάλειψη του στίγματος του καρκίνου στον εργασιακό χώρο παρουσιάζει η Publicis. Η μάχη του CEO της Publicis Groupe, Arthur Sadoun, με την ασθένεια, αποτέλεσε την αφορμή για το pledge «Working With Cancer», ένας παγκόσμιος διακλαδικός συνασπισμός για τον τερματισμό του στίγματος του καρκίνου στον εργασιακό χώρο. Πέρα από τις ευχές που δέχθηκε ο Sadoun, όταν διαγνώστηκε, έλαβε και έναν ανησυχητικό αριθμό μαρτυριών από ανθρώπους του κλάδου που αντιμετώπιζαν την ίδια ασθένεια και φοβόντουσαν όχι μόνο για τη ζωή τους, αλλά και για τη δουλειά τους.

«Συνειδητοποιήσαμε ότι αυτό που πολεμούσαμε εδώ δεν ήταν πραγματικότητα, αλλά μια αντίληψη. Η αντίληψη ότι όταν αρρωσταίνεις, γίνεται από δυνατός αδύναμος», ανέφερε ο Sadoun. Για να επιστήσει την προσοχή, η Publicis δημιούργησε μια καμπάνια που θα «τρέξει» σε επιχειρηματικά Μέσα για να δημιουργήσει ένα κίνημα στις επιχειρηματικές κοινότητες.

Το pledge θα συνοδεύεται επίσης από ένα video το οποίο σκιαγραφεί την εμπειρία καρκινοπαθών που κρύβουν την κατάστασή τους από τους συναδέλφους τους και το οποίο θα «απλωθεί» σε ψηφιακά Μέσα. Το «Working With Cancer» έχει ήδη εξασφαλίσει την υποστήριξη παγκόσμιων οργανισμών, όπως οι Disney, Google, L’Oréal, LVMH, McDonald’s, Meta, Mondelez, Nestlé, Omnicom Group, Interpublic Group, PepsiCo, Unilever, κ.ά.

 

Περισσότερα στο :https://marketingweek.gr

Δράση Παροχής Σιατσου από την ΕΛ.Ε.ΣΙ. στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Αθηνών

Στο Ιατρείο Πόνου του ΓΝΑ «Ιπποκράτειο», το σιάτσου εφαρμόζεται ως συμπληρωματική αγωγή υγείας και τα αποτελέσματα για τους ασθενείς είναι ευεργετικά.

Η ολιστική προσέγγιση στην αντιμετώπιση προβλημάτων υγείας, που συνδυάζει εναλλακτικές μεθόδους θεραπείας ή ανακούφισης, είναι μια τάση που κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος στα νοσοκομεία και στις δομές υγείας στην Ευρώπη και την Αμερική.

Η παρουσία του σιάτσου στα νοσηλευτικά ιδρύματα είναι ισχυρή σε όλη την Ευρώπη εδώ και αρκετά χρόνια. Στη Γερμανία, την Αυστρία, τη Γαλλία και την Ιταλία –μέσω των Εθνικών Ομοσπονδιών– εφαρμόζεται επικουρικά σε γυναικολογικές και γηριατρικές κλινικές, σε κλινικές αποκατάστασης και σε παιδιά με καρκίνο.

Στη Μεγάλη Βρετανία, σε κάποιες δομές παρέχεται σε ασθενείς ή στο προσωπικό του συστήματος υγείας. Στις ΗΠΑ, το σιάτσου παρέχεται σε ασθενείς που υπόκεινται σε χειρουργικές επεμβάσεις ανοιχτής καρδιάς, πριν και μετά τις επεμβάσεις. Στον Καναδά, σε ιδιωτικά ιδρύματα για ασθενείς με άνοια και παιδιά με καρκίνο.

Tο σιάτσου στην Ελλάδα

Στην Ελλάδα, η δράση της παροχής σιάτσου στο Ιατρείο Πόνου του Ιπποκράτειου Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών έχει ξεκινήσει από τον Ιανουάριο του 2017. Είναι μια πρωτοβουλία του Θέμη Ρηνά, πιστοποιημένου μέλους της Ελληνικής Εταιρείας Σιάτσου (ΕΛ.Ε.ΣΙ.), που είναι ο επίσημος φορέας του σιάτσου στην Ελλάδα και υποστηρίζει αυτή τη δράση.

Στο Ιπποκράτειο, μια ομάδα ειδικών προσφέρει σιάτσου στους ασθενείς όλες τις μέρες λειτουργίας του Ιατρείου Πόνου. Καθένας έχει αναλάβει μία ημέρα την εβδομάδα.

Οι συνεδρίες γίνονται στον ίδιο χώρο που βρίσκονται οι γιατροί (Ειρήνη Κουρούκλη, Φανή Κρεμαστινού, Βασιλική Τσιρτσιρίδου) και η νοσηλεύτρια (Κατερίνα Κοζομπόλη).

Υπάρχουν τρία εξεταστικά κρεβάτια: στο ένα δέχεται σιάτσου κάποιος ασθενής και στα δύο άλλα γίνεται εξέταση ή θεραπεία άλλου ασθενή από έναν ή περισσότερους γιατρούς.

Μία συνεδρία σιάτσου διαρκεί από 10 μέχρι 60 λεπτά, ανάλογα με τον διαθέσιμο χρόνο. Η συνθήκη δεν θυμίζει καθόλου την κατάσταση ησυχίας και ιδιωτικότητας ενός ιδιωτικού στούντιο σιάτσου. Έτσι, όμως, οι γιατροί έχουν άμεση επαφή με τον τρόπο που δουλεύουν οι ειδικοί του σιάτσου, αλλά κι εκείνοι με τη σειρά τους αποκομίζουν πληροφορίες από την κλασική ιατρική εξέταση και θεραπεία.

Στόχος τους είναι να προσφέρουν τα μέγιστα δυνατά οφέλη στους ασθενείς μέσα στο χρονικό διάστημα που τους δίνεται. Έτσι, κάθε φορά η συνεδρία του σιάτσου προσαρμόζεται στα δεδομένα.

Ποια είναι τα οφέλη;

Τα περιστατικά και η σοβαρότητά τους ποικίλλουν: από τον Ιανουάριου του 2017 μέχρι το Μάρτιο του 2020, που η λειτουργία διεκόπη προσωρινά λόγω πανδημίας, έχει προσφερθεί σιάτσου σε ανθρώπους με μυοσκελετικά προβλήματα (440 περιστατικά), ινομυαλγία (90), νευροπαθητικό πόνο (49), ρευματοειδή αρθρίτιδα (12), σκλήρυνση κατά πλάκας (3), κεφαλαλγίες (23), καρκίνο (17), μετεγχειρητικό πόνο (18) και πάρκινσον (1).

1. Για τους ασθενείς

Στις 977 συνολικά συνεδρίες που έχουν γίνει, τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής είναι πολύ ενθαρρυντικά. Η βελτίωση και η ανακούφιση των ασθενών είναι σημαντικές. Είναι δύσκολο, όμως, να αξιολογηθεί η ακριβής επίδραση του σιάτσου, επειδή οι ασθενείς δέχονται παράλληλα και ιατροφαρμακευτική αγωγή.

Ακριβής αξιολόγηση θα μπορούσε να γίνει μόνο μέσω μια μακροχρόνιας επιστημονικής έρευνας, πράγμα που αναζητείται συστηματικά, αλλά ενέχει δυσκολίες. Εκείνο που μπορεί να πει με βεβαιότητα ο κ. Ρηνάς είναι ότι σχεδόν όλοι όσοι δέχτηκαν σιάτσου είχαν αμέσως μετά τη συνεδρία αυξημένη αίσθηση ευεξίας, η οποία ήταν αποτυπωμένη στα πρόσωπά τους.

Μέσω του αγγίγματος (πιέσεις με τα δάχτυλα), που είναι το «όπλο» που χρησιμοποιείται στο σιάτσου, δημιουργείται στους ασθενείς ένα αίσθημα φροντίδας και «αγκαλιάσματος» του προβλήματός τους. Πόσο μάλλον όταν αυτό συνδυάζεται με την επιστημονική φροντίδα των κλασικών ιατρών. Αυτή η αλληλεπίδραση προσεγγίσεων και τεχνικών καλλιεργεί από μόνη της ευνοϊκό περιβάλλον για να αισθανθούν βελτίωση στον πόνο που νιώθουν.

2. Για τις πρακτικές ΣΙΑΤΣΟΥ υγείας

Μέσα σε ένα Δημόσιο Νοσοκομείο δίνεται η δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με το σιάτσου άνθρωποι κάθε κοινωνικής τάξης και οικονομικού υπόβαθρου, που πιθανόν να μην είχαν ποτέ την ευκαιρία να γνωρίσουν αυτή την αγωγή υγείας.

Δίνεται, επίσης, η δυνατότητα να γνωρίσουν οι γιατροί το σιάτσου μέσα από την εφαρμογή του στην πράξη. Με το πέρασμα του χρόνου, δημιουργείται μια σχέση εκτίμησης και εμπιστοσύνης ανάμεσα στους γιατρούς και τους ειδικούς του σιάτσου, και αυτό είναι ένα τεράστιο βήμα για την προώθηση της ολιστικής προσέγγισης στα συστήματα υγείας.

  • Στο Ιατρείο Πόνου του Ιπποκράτειου συμμετέχουν επίσης οι Δήμητρα Ξύδη, Αλεξάνδρα Λιώνη, Αναστασία Πολυτσοπούλου, Ευαγγελία Κούλογλου και Elena De Col. Έχουν συμμετάσχει στο παρελθόν οι Ιπποκράτης Δελβερούδης, Καρολίνα Στεφανοπούλου, Επαμεινώνδας Θεοφίλου και Ηλέκτρα Γενούζου, όλοι πιστοποιημένα μέλη της ΕΛ.Ε.ΣΙ.
  • Η ΕΛ.Ε.ΣΙ. ιδρύθηκε το 2000 με σκοπό την ανάπτυξη, αναγνώριση και διασφάλιση ποιότητας στην άσκηση του Σιάτσου. Είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας του Σιάτσου και μέλος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Συμπληρωματικών και Εναλλακτικών Μεθόδων.

Περισσότερα στο :

https://www.ow.gr/wellness/siatsou-se-nosokomeio-sto-iatreio-ponou-tou-ippokrateiou-athinon-ginetai/?fbclid=IwAR0_qXeg2SmIDds3-SDHAJd1fjXB7GY7j8C-QjsyBW-fuWC8RazK9Pqq0c0#lcwzpx1eg46rdulwmjk

Συνεργίες του Καπα3 με Πανεπιστήμια στην Ελληνική Επικράτεια

Η επιλογή μας ως Κ3 – Κέντρο Καθοδήγησης Καρκινοπαθών να ενσωματώσουμε στην αλυσίδα των ανθρώπων μας, νέους από όλα τα πανεπιστήμια μας έδωσε πέρα από μια #διεπιστημονικήπροσέγγιση και ένα #στρατηγικόπλεονέκτημα που συνδέεται άμεσα με τις αξίες του οργανισμού.

Η συνεργασία μας με Πανεπιστήμια σε όλη την Ελληνική Επικράτεια (Οικονομικό Πανεπιστήμιο, Πάντειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο,Πανεπιστήμιο Πειραιώς, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου ) όπου εμπιστεύτηκαν τον φορέα μας για να βελτιώσουν την ποιότητα των σπουδών τους, προσφέροντάς στους φοιτητές τους πρόσθετες δυνατότητες, διεύρυνση των οριζόντων τους, αξιοποίηση των γνώσεων και δεξιοτήτων τους στη μετέπειτα πορεία τους έφερε άριστα αποτελέσματα.

👏Ακούω με μεγάλη χαρά τον Αντιπρόεδρο Έρευνας και Δια Βίου Εκπαίδευσης του Διεθνές Πανεπιστημίου της Ελλάδος κ.Σταμάτιο Αγγελόπουλο να μιλά για την πορεία της Έρευνας, της καινοτομίας, καθώς και τις προοπτικές ανάπτυξής τους δίνοντας ως ιδεατόπαράδειγμα εξωστρέφειας του Πανεπιστημίου με πολλαπλά οφέλη την #συνεργασία μας με το Ερευνητικό Εργαστήριο “Φροντίδα Ενηλίκων Ασθενών με Καρκίνο”, ΜαρίαΛαβδανίτη

Δείτε τις δηλώσεις στον παρακάτω σύνδεσμο:

👉Σήμερα, οι συνεργίες αυτές μέσα από τους θεσμούς της πρακτικής άσκησης, του εθελοντισμού, της επιστημονικής έρευνας, στην διάρκεια των σπουδών αναδεικνύεται σε ουσιαστικό “εργαλείο” για την επαγγελματική πορεία των φοιτητών.Ο στόχος της σύμπλευσης αυτής δεν είναι η εύρεση εργασίας. Είναι η εκπαίδευση.

Η εύρεση εργασίας είναι ένα παράπλευρο όφελος καλή ευκαιρία για μετάβαση από το στάδιο της σχολής στο στάδιο της εργασίας. Είναι η απόκτηση μιας πρώτης εμπειρίας/ προϋπηρεσίας σχετικής με το επάγγελμα, η εξοικείωση των φοιτητών με το εργασιακό περιβάλλον, η ανάδειξη δεξιοτήτων, η ανάπτυξη επαγγελματικής συνείδησης, η επαφή διαφορετικών επιστημονικών κλάδων στον ίδιο χώρο εργασίας και η αμφίδρομη μετάδοση πληροφοριών μεταξύ ιδρυμάτων και φορέων.

🙏🙏 IInternational Hellenic University/Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος

Ενημερωθείτε για τις προοπτικές απασχολήσης στον Οργανισμό μας 📍https://lnkd.in/dDnhJpGh
📍COMING TOGETHER IS A BEGINNING