Οι Ψηφιακες Εφαρμογές στην Ζωή των Ασθενών: Λόγοι Αποτυχίας

Η συνεχής προσπάθεια ενσωμάτωσης ψηφιακών εφαρμογών στην καθημερινότητα του ασθενή είναι γεγονός τα τελευταία χρόνια. Το 2020 προτάθηκαν  90,000 προσφορές σε ασθενείς και σε υγειονομικούς σε χώρες του εξωτερικού με το 53% από αυτές να  εχουν απεγκατασταθει εντός 30 ημερών μετα την ληψη τους.

Η έλλειψη χρήσης σημειώνεται εξίσου το ίδιο και  από τους ασθενείς και από τους υγειονομικους .

Αιτίες αποφυγής των ψηφιακών εφαρμογών στους υγειονομικούς

Κορεσμός της αγοράς: Οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης βρίσκονται ανάμεσα σε πολλές παρόμοιες εφαρμογές που υπάρχουν στην αγορά. Απαιτείται ασυναγώνιστη ποιότητα και αποδεδειγμένα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα για να ξεχωρίζουν μια συγκεκριμενη ψηφιακή εφαρμογή στην πρακτική τους.

Διαλειτουργικότητα: Η σύνδεση σε πολλά συστήματα καθημερινά αποτελεί πρόκληση για τους υγειονομικούς.  Οι επαγγελματίες υγείας απαιτούν τη διαλειτουργικότητα του συστήματος για απρόσκοπτη πρόσβαση σε δεδομένα, προκειμένου να υιοθετήσουν και να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν ένα συγκεκριμένο προϊόν ψηφιακής υγείας.

Ασφαλεια δεδομενων: Σημαντική παράμετρος για το προσωπικό υγειονομικής περίθαλψης είναι η προστασία προσωπικών δεδομένων των ασθενών. Οι επαγγελματίες υγείας είναι φυσικά απρόθυμοι να κάνουν χρήση οποιωνδήποτε νέων τεχνολογιών που θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των δεδομένων.  Ως εκ τούτου, πρέπει να έχουν πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τη συμμόρφωση και την ασφάλεια.

Αιτίες αποφυγής των ψηφιακών εφαρμογών στους ασθενείς

Επιλογή εφαρμογών: Οι ασθενείς κατακλύζονται από πολλές επιλογές ψηφιακών προιόντων όπως και οι υγειονομικοί. Επιπλέον για τους ασθενείς είναι σημαντικό να υπάρχει μια εφαρμογή που καλύπτει όσο το δυνατόν περισσότερες από τις ανάγκες τους καθώς τείνουν να έχουν πολλαπλές ανησυχίες  και περιορισμένο χροόνο για την καταγραφή λεπτομερών πληροφοριών σε  πολλά συστήματα.

Έλλειψη εξατομίκευσης: Οι ψηφιακές πλατφόρμες μπορεί να είναι ελλειπείς ως προς μια πιο έγκυρη και ακριβή εικόνα για την πάθηση ενός ασθενή. Επίσης η  περιορισμένη ενσωμάτωση με άλλες εφαρμογές υγειονομικής περίθαλψης μπορεί να εντείνουν την έλλειψη ενδιαφέροντος από τον ασθενή αλλα και η απουσία συμμετοχής του παρόχου υγειονομικής περίθαλψης θα επιδεινώσει την ασυνέχεια μεταξύ της εφαρμογής και του συνολικού ταξιδιού υγειονομικής περίθαλψης του χρήστη.

Ανάγκη για ολοκληρωμένες λύσεις: Οι ασθενείς πολλές φορές αναγκάζονται να χρησιμοποιούν διαφορετικές εφαρμογές για συχνά αλληλένδετες, συνθήκες υγείας, ετσι μπορούν σύντομα να απογοητευτούν νιώθοντας ότι θα πρέπει να προσαρμόσουν τις διαδικασίες  που τους αφορουν για να συμμορφωθούν με τις απαιτήσεις κάθε συστήματος.

Πηγη: https://hitconsultant.net/2024/04/11/digital-health-app-graveyard-why-53-fail-and-how-to-succeed/

 

You Might Also Like

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *