Εξυπηρέτηση στον e-ΕΦΚΑ με ηλεκτρονικό ραντεβού

Το συγκεκριμένο σύστημα εξυπηρέτησης λειτουργεί από τις  31 Αυγούστου 2020, με σκοπό την αποφυγή τόσο του συνωστισμού όσο και των αναμονών στις μονάδες του e-ΕΦΚΑ. 

Για να κλείσει ραντεβού ηλεκτρονικά, ο ενδιαφερόμενος:

  1. Συνδέεται στο www.efka.gov.gr/rv , με τους προσωπικούς του κωδικούς Taxis.
  2. Συμπληρώνει το ΑΜΚΑ του στο σημείου που του ζητείται.
  3. Επιλέγει «νέα αίτηση», όπου συμπληρώνει τα στοιχεία επικοινωνίας του (τηλέφωνο, email) και διαλέγει το υποκατάστημα και το τμήμα στο οποίο θέλει να εξυπηρετηθεί, την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί
  4. Η διαδικασία ολοκληρώνεται κάνοντας κλικ στο κουμπί «Υποβολή Αίτησης» που βρίσκεται στο κάτω μέρος της σελίδας.

 

Οι συναλλαγές οι οποίες παρέχονται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στους πολίτες και δεν απαιτούν επίσκεψη σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ για τη διεκπεραίωσή τους, εξαιρούνται από το συγκεκριμένο σύστημα εξυπηρέτησης. Αυτές είναι:

 

  • Η εκτύπωση βεβαιώσεων ΑΜΚΑwww.amka.gr, επιλογή «Έχω ΑΜΚΑ;»

 

  • Η χορήγηση πληροφοριών για την ύπαρξη ή μη ασφαλιστικής ικανότηταςwww.atlas.gov.gr, επιλογή «Ασφαλιστική Ικανότητα»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δείτε περισσότερα στο:

https://www.efka.gov.gr/el/deltia-typoy/exyperetese-ston-e-ephka-me-elektroniko-ranteboy

 

You Might Also Like

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *