Την Τρίτη ξεκίνησε η Τρίτη η πλατφόρμα mySynigoroslive, μέσω της οποίας οι πολίτες – φυσικά πρόσωπα και νόμιμοι εκπρόσωποι επιχειρήσεων – μπορούν να επικοινωνούν εύκολα και γρήγορα με το Συνήγορο του Πολίτη και να εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως για θέματα αρμοδιότητας της Ανεξάρτητης Αρχής.
Το mySynigoroslive θα λειτουργήσει ως προέκταση των υφιστάμενων τρόπων πληροφόρησης και θα διευκολύνει σημαντικά τους ενδιαφερόμενους, καθώς:
- δίνεται η δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να επικοινωνήσουν εξ αποστάσεως με τον Συνήγορο του Πολίτη για θέματα που τους απασχολούν, χωρίς να απαιτηθεί η μετακίνηση τους, εξοικονομώντας χρόνο και κόστος·
- επιτυγχάνεται η διευκόλυνση των πολιτών καθώς επιλέγουν οι ίδιοι την επιθυμητή ημέρα και ώρα για την τηλεφωνική τους επικοινωνία με στελέχη της Αρχής, ή την φυσική τους παρουσία στα γραφεία της· και
- οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να έχουν μία πιο στοχευμένη και ουσιαστική πληροφόρηση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν και χρειάζονται για αυτό τη συμβολή του Συνηγόρου του Πολίτη, ανατρέχοντας στη λίστα των προσφερόμενων θεματικών ενοτήτων.
Η λειτουργία της πλατφόρμας είναι ιδιαίτερα απλή. Αρχικά ο πολίτης εισέρχεται στον ιστότοπο mySynigoros.live.gov.gr και καταχωρίζει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην οποία επιθυμεί να λάβει τον σύνδεσμο (link) για την είσοδο στην πλατφόρμα κράτησης. Μόλις λάβει το e-mail και κάνει κλικ τον σύνδεσμο που βρίσκεται στο μήνυμα, καλείται να επιλέξει τον τρόπο εξυπηρέτησης (φυσική παρουσία, τηλεδιάσκεψη ή τηλεφωνική επικοινωνία), τη θεματική ενότητα στην οποία υπάγεται η υπόθεσή του και την ημερομηνία και ώρα που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί.
Η διαδικασία κλεισίματος του ψηφιακού ραντεβού μπορεί να γίνει είτε για το ίδιο πρόσωπο που υποβάλλει την αίτηση, είτε για τρίτο πρόσωπο. Ωστόσο, στο ραντεβού πρέπει να παρουσιαστεί το ίδιο το ενδιαφερόμενο πρόσωπο, τα στοιχεία του οποίου είναι και αυτά που συμπληρώνονται στην φόρμα της κράτησης.
Σημειώνεται ότι οι θεματικές ενότητες που υπάγονται στην αρμοδιότητα του Συνηγόρου του Πολίτη είναι οι ακόλουθες:
- Κοινωνική Ασφάλιση
- Κοινωνική Πρόνοια
- Υγεία
- Διαχείριση Υδάτων
- Ενέργεια
- Περιβάλλον (Φυσικό/Πολιτιστικό)
- Περιβάλλον (Πολεοδομία/Χωροταξία)
- Δεσποζόμενα/Αδέσποτα Ζώα
- Μετανάστες/Πρόσφυγες/Αιτούντες Άσυλο
- Αστυνομία/Φυλακές
- Τριτοβάθμια Εκπαίδευση/Επαγγελματικά Δικαιώματα
- Ληξιαρχεία/Ταυτότητες/Στρατολογία
- Φορολογικά/Τελωνειακά/Ενισχύσεις Επιχειρήσεων COVID
- Μεταφορές/Οχήματα/ΕΛΤΑ
- ΤΑΠ/Δημοτικά Τέλη
- Προσλήψεις Εκτός ΑΣΕΠ/Θέματα Εκπαιδευτών
- Επιδοτήσεις/Δημόσιες Συμβάσεις
- ΟΑΕΔ/Δάνεια ΟΕΚ
- Ίση Μεταχείριση/Διακρίσεις
- Δικαιώματα Παιδιού
- Πρωτοβάθμια/Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
- Περιστατικά Αυθαιρεσίας στα Σώματα Ασφαλείας
Τέλος θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι το νέο ανανεωμένο site του Συνηγόρου του Πολίτη θα είναι διαθέσιμο από την Τετάρτη, 1η Ιουνίου 2022. Λόγω των απαιτούμενων ενεργειών και υλοποιήσεων για τη μετάβαση στο νέο ιστότοπο, η υπηρεσία υποβολής και παρακολούθησης ηλεκτρονικής αναφοράς δεν θα λειτουργεί από τη Δευτέρα 30/5/2022 και ώρα 00:00 έως και την Τρίτη, 31η /5/2022, ώρα 23:59.
Μην ξεχνάμε οτι η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Πολίτη» δέχεται το κοινό καθημερινά μόνο κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού (τηλ. 2131306600). Κατά την είσοδο είναι υποχρεωτική, η επίδειξη [α] πιστοποιητικού εμβολιασμού, ή [β] πιστοποιητικού νόσησης, ή [γ] Βεβαίωσης αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου για κορονοϊό COVID-19 (PCR ή rapid test). Υπενθυμίζουμε, ότι μπορείτε να υποβάλλετε την αναφορά σας μέσω της ιστοσελίδας της Αρχής (www.synigoros.gr) και ταχυδρομικώς στη διεύθυνση: Χαλκοκονδύλη 17, Τ.Κ. 104 32 Αθήνα.
Περισσότερα :
https://www.synigoros.gr/
https://www.gov.gr/upourgeia/oloi-foreis/sunegoros-tou-polite/elektroniko-aitema-rantebou-se-uperesies-tou-sunegorou-tou-polite
https://www.gov.gr/upourgeia/upourgeio-psephiakes-diakuberneses/psephiakes-diakuberneses