Αποζημίωση για την αγορά τεχνητής κόμης

Για να υποβάλετε το αίτημά σας για να αποζημιωθείτε για την αγορά τεχνητής κόμης (περούκας), θα πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία:
1. Αρχικά, θα πρέπει να απευθυνθείτε στο γιατρό που σας παρακολουθεί, αρκεί αυτός να είναι δερματολόγος ή ογκολόγος, ώστε να σας συνταγογραφήσει την αγορά τεχνητής κόμης. Σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες του Υπουργείου Υγείας, είναι απαραίτητο να έχει εκδοθεί προηγουμένως ηλεκτρονική γνωμάτευση παροχών Ενιαίου Κανονισμού Παροχών Υγείας (ΕΚΠΥ) από τον θεράποντα ιατρό του ασθενούς.
2. Ο Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) έχει αναλάβει την αποζημίωση αγοράς τεχνητής κόμης, καλύπτοντας το 75% του ποσού, με ανώτατο όριο τα 189,75 ευρώ.
Δικαιούχοι είναι οι άμεσα ασφαλισμένοι των Κλάδων Υγείας των Ασφαλιστικών Ταμείων που εντάχθηκαν στον ΕΟΠΥΥ, και τα μέλη της οικογένειας τους, που δικαιούνται υγειονομικής περίθαλψης.
3. Για την υποβολή της αίτησης αποζημίωσης, μπορείτε είτε να μεταβείτε με φυσική παρουσία στο κατάστημα ΕΟΠΥΥ της περιοχής σας, είτε να υποβάλλετε ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας gov.gr.
Τα απαραίτητα δικαιολογητικά που θα πρέπει να καταθέσετε είναι τα ακόλουθα:
  • Έναν έγκυρο και ενεργό αριθμό τραπεζικού λογαριασμού (IBAN), στον οποίο είστε αποκλειστική δικαιούχος ή συνδικαιούχος
  • Το χαρτί της Συνταγογράφησης
  • Απόδειξη/Τιμολόγιο αγοράς περούκας, σφραγισμένη και υπογεγραμμένη από την επιχείρηση που έγινε η αγορά και στην οποία θα αναγράφονται η ημερομηνία της αγοράς, το ονοματεπώνυμο του ασθενούς και το προϊόν που αγόρασε.

Για την ηλεκτρονική αίτηση αποζημίωσης ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Εισέρχεστε στην παραπάνω σελίδα gov.gr 
  2. Επιλέγετε “Είσοδος στην υπηρεσία”.
  3. Συνδέεστε με τους κωδικούς του taxisnet.
  4. Συμπληρώνετε τον ΑΜΚΑ στο πεδίο που θα σας ζητηθεί και επιλέξτε ‘’Είσοδος’’.
  5. Έχοντας συνδεθεί στον Φάκελο Ασφάλισης Υγείας, θα χρειαστεί να επιλέξετε την “Υποβολή Ατομικού Αιτήματος”.
  6. Στο θέμα του αιτήματος επιλέγετε “ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΠΕΡΟΥΚΑΣ”, ενώ στο αμέσως επόμενο πεδίο “Στοιχεία Ασφαλισμένου” επιλέγετε “Αφορά: τον ίδιο”, και όλα τα στοιχεία του ασφαλισμένου εμφανίζονται αυτόματα.
  7. Συμπληρώνετε τον IBAN και το Αιτούμενο ποσό (όπου συμπληρώνουμε το ακριβές ποσό της απόδειξης αγοράς περούκας).
  8. Στα “Στοιχεία γνωμάτευσης” επιλέγετε την γνωμάτευση και την μεταφέρουμε στις “Επιλεγμένες”.
  9. Επισυνάπτετε την απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς της τεχνητής κόμης καθώς και το αποδεικτικό του τραπεζικού λογαριασμού – ΙΒΑΝ – για την καταβολή της αποζημίωσης. 
  10. Τελευταίο βήμα είναι η “Υποβολή Αιτήματος“.
Μόλις εμφανισθεί ο αριθμός πρωτοκόλλου, το αίτημά σας έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς, ενώ η αποζημίωση συνήθως καταβάλλονται στον λογαριασμό που έχετε δηλώσει σε διάστημα περίπου 30 εργάσιμων από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης.
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε εδώ
Επιπλέον, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον οργανισμό μας, για να σας βοηθήσουμε στην ανεύρεση δωρεάν περούκας αλλά και να περιηγηθείτε στην Ενότητα μας για τυχόν άλλες παροχές που δικαιούστε:
https://www.kapa3.gr/apallages-paroxes/
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή συμπληρωματική πληροφορία, μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με την ομάδα του Κάπα3, καθημερινά: Δευτέρα – Παρασκευή από τις 09:00 έως 17:00μμ, στο 2105221424 & info@kapa3.gr, είτε συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας

You Might Also Like

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *