Οι πολίτες πλέον, με ανακοίνωση του ΕΦΚΑ, μόνο μέσω του συστήματος των ηλεκτρονικών ραντεβού μπορούν να εξυπηρετηθούν χωρίς ταλαιπωρία και καθυστερήσεις από τις υπηρεσίες του Φορέα.
Οι συναλλασσόμενοι μπορούν μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της υπηρεσίας του e-ΕΦΚΑ www.efka.gov.gr/rv, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis στην υπηρεσία των ηλεκτρονικών ραντεβού. Με απλά βήματα επιλέγουν την υπηρεσία και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού. Την ημέρα του ραντεβού αρκεί να προσέλθουν λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια.
Τέλος, τονίζεται πως οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετηθούν στις Τοπικές Διευθύνσεις του e-ΕΦΚΑ και χωρίς το κλείσιμο ηλεκτρονικού ραντεβού κατ’εξαίρεση μόνο:
- σε έκτακτες και επείγουσες περιπτώσεις κατά την κρίση του επικεφαλής της μονάδας
εφόσον αυτό είναι δυνατόν με βάση τα πραγματικά δεδομένα κατά την ώρα προσέλευσής του πολίτη και εφόσον δεν υπάρχουν κλεισμένα ραντεβού εκείνη την ώρα.
Θυμίζουμε ότι για να υποβάλλουμε αίτημα ακολουθούμε την παρακάτω διαδικασια :
-
- Με χρήση των TAXISNET κωδικών σας, υποβάλλοντας αίτημα στην πλατφόρμα Ηλεκτρονικό αίτημα εξυπηρέτησης / κλείσιμο ραντεβού, εάν επιθυμείτε ραντεβού, πληροφορίες για την διεκπεραίωση υπόθεσης σας που εκκρεμεί σε υποκατάστημα e-ΕΦΚΑ ή προσωποποιημένη πληροφόρηση.
- Μέσω της ιστοσελίδας του 1555 https://1555.gov.gr, θέτοντας το ερώτημά σας προς το Κέντρο Υποστήριξης e-ΕΦΚΑ, εάν επιθυμείτε να ρωτήσετε πληροφορίες γενικής φύσεως ή έχετε απορίες.
Περισσότερα στο :
https://www.e-forologia.gr/cms/viewContents.aspx?id=225618&utm_source=daily_newsletter&utm_medium=email&utm_content=top_news&utm_campaign=10%2F05%2F2022&smclient=3ef25751-ec76-11e6-8a95-0cc47a6bceb8
https://www.efka.gov.gr/el/anakoinoseis/anakoinose-275