Παγκόσμια πρωτοβουλία για την εξάλειψη του στίγματος του καρκίνου στον εργασιακό χώρο παρουσιάζει η Publicis. Η μάχη του CEO της Publicis Groupe, Arthur Sadoun, με την ασθένεια, αποτέλεσε την αφορμή για το pledge «Working With Cancer», ένας παγκόσμιος διακλαδικός συνασπισμός για τον τερματισμό του στίγματος του καρκίνου στον εργασιακό χώρο. Πέρα από τις ευχές που δέχθηκε ο Sadoun, όταν διαγνώστηκε, έλαβε και έναν ανησυχητικό αριθμό μαρτυριών από ανθρώπους του κλάδου που αντιμετώπιζαν την ίδια ασθένεια και φοβόντουσαν όχι μόνο για τη ζωή τους, αλλά και για τη δουλειά τους.
«Συνειδητοποιήσαμε ότι αυτό που πολεμούσαμε εδώ δεν ήταν πραγματικότητα, αλλά μια αντίληψη. Η αντίληψη ότι όταν αρρωσταίνεις, γίνεται από δυνατός αδύναμος», ανέφερε ο Sadoun. Για να επιστήσει την προσοχή, η Publicis δημιούργησε μια καμπάνια που θα «τρέξει» σε επιχειρηματικά Μέσα για να δημιουργήσει ένα κίνημα στις επιχειρηματικές κοινότητες.
Το pledge θα συνοδεύεται επίσης από ένα video το οποίο σκιαγραφεί την εμπειρία καρκινοπαθών που κρύβουν την κατάστασή τους από τους συναδέλφους τους και το οποίο θα «απλωθεί» σε ψηφιακά Μέσα. Το «Working With Cancer» έχει ήδη εξασφαλίσει την υποστήριξη παγκόσμιων οργανισμών, όπως οι Disney, Google, L’Oréal, LVMH, McDonald’s, Meta, Mondelez, Nestlé, Omnicom Group, Interpublic Group, PepsiCo, Unilever, κ.ά.
Περισσότερα στο :https://marketingweek.gr