Διαδικασία εξυπηρέτησης πολιτών για τους εμβολιασμούς από τα ΚΕΠ

Οι φαρμακευτικές ξοδεύουν 5 δις $ ετησίως για προγράμματα υποστήριξης ασθενών και μόνο το 3% τα χρησιμοποιεί

Οι φαρμακευτικές εταιρείες ξοδεύουν περισσότερα από 5 δισεκατομμύρια δολάρια σε προγράμματα υποστήριξης ασθενών κάθε χρόνο, αλλά όσον αφορά την πρόσληψη, μόνο το 3% των ασθενών τα χρησιμοποιεί στην πραγματικότητα, σύμφωνα με μια νέα έρευνα της Phreesia Life Sciences.

Λαμβάνοντας υπόψη τους ανθρώπους που έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ οποιοδήποτε πρόγραμμα υποστήριξης ασθενών, το ποσοστό αυξάνεται λίγο, αλλά εξακολουθεί να φτάνει μόνο στο 8%. Η Phreesia, μια πλατφόρμα πρόσληψης ασθενών στο σημείο περίθαλψης, διεξήγαγε την έρευνα με σχεδόν 5.000 άτομα που έκαναν check in στην πλατφόρμα της για επισκέψεις γιατρών τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο.

Γιατί λοιπόν η χαμηλή χρήση; Η έλλειψη ευαισθητοποίησης είναι ένας σαφής παράγοντας—λιγότεροι από το ένα τέταρτο (23%) των ασθενών δήλωσαν ότι ήταν εξαιρετικά ή πολύ εξοικειωμένοι με τα προγράμματα υποστήριξης ασθενών, ενώ ένα άλλο 18% είπε ότι ήταν κάπως εξοικειωμένοι.

 Οι ασθενείς δεν γνωρίζουν για τις υπηρεσίες υποστήριξής σας, λέει η έρευνα

Συμβουλή : Οι φαρμακευτικές εταιρείες θα πρέπει να προσπαθήσουν να συνεργαστούν με φαρμακεία με υλικά επί τόπου ή να πείσουν τους φαρμακοποιούς να συμμετάσχουν. Μια άλλη πρόταση είναι η δημιουργία προγραμμάτων υποστήριξης ασθενών παντός καναλιού που μπορούν να προσεγγίσουν το σωστό, στοχευμένο κοινό όπου περνούν ήδη χρόνο στο διαδίκτυο.

Ο Hebert και ο Joyce Wang, αναπληρωτής διευθυντής έρευνας της Phreesia, πρόσφεραν ένα παράδειγμα ενός πελάτη της Phreesia που ανακάλυψε ότι εννέα στους 10 πιστοποιημένους ασθενείς δεν χρησιμοποιούσαν την κάρτα συνδρομής της μάρκας — παρόλο που περισσότεροι από τους μισούς (53%) δήλωσαν ότι πιθανότατα θα χρησιμοποιούσαν μία εάν το είχαν. Στην εκπαιδευτική εκστρατεία Phreesia για το πρόγραμμα αποταμίευσης της μάρκας, δύο στους τρεις ασθενείς ανέφεραν ότι ήταν η πρώτη φορά που το έμαθαν.

“Υποδεικνύει μια λύση – περισσότερη εκπαίδευση των ασθενών”, είπε ο Wang. «Πρέπει να πάρουμε πληροφορίες εκεί έξω, ώστε να γνωρίζουν τα βήματα που απαιτούνται για να μπουν σε αυτά τα προγράμματα και έτσι να γνωρίζουν τους διαφορετικούς τύπους προγραμμάτων».

https://www.fiercepharma.com/marketing/pharmas-return-5-billion-spent-yearly-patient-support-programs-only-3-use-survey

You Might Also Like

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *