Επικοινωνία με Υπηρεσίες του ΟΑΕΔ

Επικοινωνία με Υπηρεσίες του ΟΑΕΔ

Η εξυπηρέτηση του κοινού στις υπηρεσίες του ΟΑΕΔ γίνεται με πολλούς τρόπους μιας και οι υπηρεσίες του Οργανισμού λειτουργούν με το απολύτως αναγκαίο προσωπικό. Οι τρόποι να επικοινωνήσετε για τα αιτήματα σας ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά είτε με προγραμματισμό ραντεβού αναφέρονται παρακάτω :

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ

  • Για τις υπηρεσίες του ΟΑΕΔ που παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά.πατήστε εδώ
  • Η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔΓΊΝΕΤΑΙ μέσω www.gov.grμε τους κωδικούς του TAXISnet, είτε μέσω των e-Υπηρεσιών ΟΑΕΔ www.oaed.gr/e-yperesies με τους κωδικούς TAXISnet ή με τους κωδικούς πιστοποιημένων χρηστών του ΟΑΕΔ.
  • Για όσες υπηρεσίες δεν παρέχονται ηλεκτρονικά, τα αιτήματα ή τα δικαιολογητικάθα γίνονται δεκτά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου(email), εφόσον έχει τηρηθεί η διαδικασία πιστοποίησης μέσω www.gov.gr ή έχει επισυναφθεί Υπεύθυνη Δήλωση με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής.
  • Για όσες υπηρεσίες δεν παρέχονται ηλεκτρονικά, καθώς και για την υποβολή ερωτημάτων, επικοινωνήστε με το Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) που ανήκετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου(email), αναφέροντας το θέμα καθώς και τα στοιχεία σας (Αριθμό Μητρώου ΟΑΕΔ ή ΑΦΜ).
  • Για να βρείτε το ΚΠΑ2 που ανήκετε: http://www.oaed.gr/pou-aneko
  • Για να δείτε τα email των ΚΠΑ2:http://www.oaed.gr/email
  • Συμπληρώστε την Ηλεκτρονική Φόρμα Επικοινωνίας:http://www.oaed.gr/contact-form

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ

  • Καλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού στο 11320 (αστική χρονοχρέωση), Δευτέρα έως Παρασκευή, 8:30 έως 14:30.
  • Καλέστε στα τηλέφωνα του ΚΠΑ2 που ανήκετε (κατάλογος τηλεφώνων)

ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

  • Η εξυπηρέτηση του κοινού στα ΚΠΑ2 πραγματοποιείται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.
  • Για υπηρεσίες που δεν παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά,οι πολίτες θα πρέπει να υποβάλλουν αίτημα για ραντεβούστο αρμόδιο ΚΠΑ2 στην διεύθυνση www.oaed.gr/menoumespiti.
  • Μετά την υποβολή αιτήματος για ραντεβού, οι πολίτες θα λαμβάνουν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) ή τηλεφωνική κλήση και θα καλούνται για προσέλευση σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα.
  • Η εξυπηρέτηση των πολιτών στα ΚΠΑ2 θα γίνεται με αυστηρή τήρηση των οδηγιώνγια την ελάχιστη απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ των υπαλλήλων και των πολιτών και η χρήση μη ιατρικής μάσκας είναι υποχρεωτική, τόσο από τους πολίτες όσο και από τους υπαλλήλους του ΟΑΕΔ.

Πηγή: e-forologia

 

 

You Might Also Like

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *