1ος Ποδηλατικός Γύρος – Virtual Edition, στις 6 Ιουνίου 2021 από το ΚΕΦΙ ΑΘΗΝΩΝ . Τips σχετικά με την ενδυνάμωση στην ποδηλασία

1ο Ποδηλατικό Γύρο – Virtual Edition, στις 6 Ιουνίου 2021 διοργανώνει το Κέφι Αθηνών. https://www.anticancerath.gr/trexoume-pio-grigora-apo-ton-karkino-2021/

Η ομάδα του Κ3 θα είναι εκεί στηρίζοντας κάθε ενέργεια υπερ του ανθρώπου που νοσεί.

7 μέρες πριν τον αγώνα ας δούμε μερικά χρήσιμα tips :

Σύμφωνα με το Gerhard Gulewic, η ποδηλασία είναι μία από τις σημαντικότερες μεθόδους εκγύμναση του σώματος. Αυτό φυσικά θέλει εξάσκηση με προπόνηση ,έτσι πρέπει στο ¼ του χρόνου προπόνησης να εστιάζουμε στη δύναμη των ποδιών και όλο τον υπόλοιπο χρόνο στους άλλους μύες.

Η ευελιξία κρίνεται απαραίτητη, έτσι είναι αναγκαίο να αφιερώνουμε καθημερινά 10 λεπτά προθέρμανσης πριν αρχίσουμε το κύριο μέρος της άθλησης. Επιπρόσθετα, πρέπει να εκπαιδευτούμε στις δεξιότητες του συντονισμού, ώστε να πετύχουμε ισορροπία και σταθερότητα και να μεταχειριστούμε τις πιο δύσκολες καταστάσεις με ασφάλεια. Επίσης, πολύ σημαντική είναι η αντοχή μέσω της αύξησης της έντασης και του όγκου της προπόνησης σταδιακά με την πάροδο του χρόνου, με σκοπό να μειωθεί ο κίνδυνος τραυματισμού αλλά και να βελτιωνόμαστε συνεχώς.

Μερικές συμβουλές για την εκπαίδευση αντοχής είναι να δραστηριοποιούμαστε σε δύο ζώνες που συσχετίζονται με τους καρδιακούς μας ρυθμούς στη ζώνη 1 που είναι το 60 έως 70% του μέγιστου καρδιακού ρυθμού  και η ζώνη 2 που είναι το 70 έως 80% του μέγιστου καρδιακού ρυθμού, όμως για να γίνει αυτό θα πρέπει να ελέγξουμε την αναπνοή μας και στη συνέχεια να προβούμε στην απαραίτητη ζώνη.

Όλα αυτά θα έχουν ως αποτέλεσμα, την  σωστή λειτουργία καρδιαγγειακού μας συστήματος, την αύξηση του μεταβολισμού του λίπους και την επιτάχυνση τη μυϊκής ενδυνάμωσης, την δημιουργία μυϊκών εργαστηρίων και τη βελτίωση του μεταβολισμού. Μια προπόνηση ανάλογα με τη ζώνη μπορεί να διαρκέσει από μισή ώρα έως 60 λεπτά με 10 λεπτά προθέρμανση και 10 λεπτά χαλάρωση.

Εν κατακλείδι, αν κάποιος θελήσει στο μέλλον να κάνει ποδηλασία θα πρέπει να προπονείται σχεδόν καθημερινά με προπονήσεις τόσο δύναμης όσο και αντοχής αλλά και να αποκτήσει δεξιότητες συντονισμού και ανάκαμψης.  ΠΗΓΗ: https://www.runtastic.com/blog/en/improvecyclingfitness/

Οσο για την επόμενη Κυριακή  από όπου και να είστε

Βγάλε φωτογραφία ή βίντεο και ανέβασέ τα στα social media με τα hashtags: #ΤρεχουμεΠιοΓρηγοραΑποΤονΚαρκινο / #RideForLifeWithKefi και την επισήμανση: @kefi.
                         
Θα είμαστε όλοι εκεί
Η ομάδα του Κ3

You Might Also Like

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *